1.GRUPTA STAJ YAPACAK OLAN ÖĞRENCİLERİN SGK İŞE GİRİŞ BELGESİ HAKKINDA DUYURU

STAJ YAPACAK OLAN 1.GRUP ÖĞRENCİLERİ İÇİN SGK İŞE GİRİŞ DUYURUSU

SGK İşe Giriş Bildirgesi almak isteyen öğrencilerimiz, ilgili belgeyi E-Devlet sistemi üzerinden kendileri oluşturacak ve temin edeceklerdir.

Belgenin oluşturulabilmesi için aşağıdaki işlemlerin yapılması gerekmektedir:

  1. E-Devlet sistemine giriş yapılması,
  2. Arama bölümüne "İşe Giriş Bildirgesi" yazılması,
  3. Açılan ekranda "4A İşe Giriş" seçeneğine tıklanması,
  4. Ardından "İşe Giriş Belgesi – Belge Oluştur" seçeneğinin seçilmesi,
  5. Oluşturulan belgenin çıktısının alınması.

Önemli: İşe Giriş/Çıkış Bildirgesi Meslek Yüksekokulumuz tarafından öğrencilere verilmeyecektir. İlgili belge öğrenciler tarafından yalnızca E-Devlet sistemi üzerinden temin edilecektir.

Öğrencilerimize önemle duyurulur..

MEHMET AYDIN BEŞTAŞ (0484) 211-1111 / 4081
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
26.6.2026