1.GRUPTA STAJ YAPACAK OLAN ÖĞRENCİLERİN SGK İŞE GİRİŞ BELGESİ HAKKINDA DUYURU
STAJ
YAPACAK OLAN 1.GRUP ÖĞRENCİLERİ İÇİN SGK İŞE GİRİŞ DUYURUSU
SGK
İşe Giriş Bildirgesi almak isteyen öğrencilerimiz, ilgili belgeyi E-Devlet
sistemi üzerinden kendileri oluşturacak ve temin edeceklerdir.
Belgenin
oluşturulabilmesi için aşağıdaki işlemlerin yapılması gerekmektedir:
- E-Devlet sistemine giriş yapılması,
- Arama bölümüne "İşe Giriş
Bildirgesi" yazılması,
- Açılan ekranda "4A İşe Giriş"
seçeneğine tıklanması,
- Ardından "İşe Giriş Belgesi –
Belge Oluştur" seçeneğinin seçilmesi,
- Oluşturulan belgenin çıktısının
alınması.
Önemli: İşe
Giriş/Çıkış Bildirgesi Meslek Yüksekokulumuz tarafından öğrencilere
verilmeyecektir. İlgili belge öğrenciler tarafından yalnızca E-Devlet
sistemi üzerinden temin edilecektir.
Öğrencilerimize
önemle duyurulur..
MEHMET AYDIN BEŞTAŞ (0484) 211-1111 / 4081
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
26.6.2026