2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM BAHAR YARIYILI DERS KAYIT İŞLEMLERİ DUYURUSU

 

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KATKI PAYI (HARÇ) ÖDEMELERİ VE İNTERNET ÜZERİNDEN DERS KAYIT İŞLEMLERİ

DERS KAYIT AŞAMALARI

1-) 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı ders kayıt işlemlerini 03 Şubat 2025-07 Şubat 2025 tarihleri arasında yapılacağından dolayı birinci öğretimde öğrenim süresini uzatan öğrenciler ile ikinci öğretim öğrencileri  harç ücretlerini Ziraat Bankası’nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesine veya ATM'sine giderek (havale-EFT vb.) hiçbir ek ücret ödenmeksizin öğrenci numarasını belirterek harç ücretini yatırabileceklerdir. Öğrenciler harç ücretini yatırdıktan sonra ders kayıtlarını yapabileceklerdir.

Derslerin Kontrolü ve Kesinleştirilmesi: Ders seçimi tamamlandıktan sonra, "Kontrol Et" butonu ile derslerinizi kontrol ediniz. Kontrol işlemi sonrasında "Kesinleştir" butonu görünecektir. "Kesinleştir" butonuna basarak derslerinizi kesinleştiriniz. Kesinleştirilmiş dersler, akademik danışmanınızın onayına sunulacaktır.

2-)  Harç ücretlerinin ve ders kayıtlarının belirlenen süre içerisinde yapılması gerekmektedir. Katkı payını süresi içinde ödemeyen ve ders kaydını yapmayan  öğrencilerin kayıtları yapılmaz ve yenilenmez. Öğrencilerin mağdur olmamaları için kayıt süresi içinde harç ücretlerini yatırmaları ve ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.

3-)  Normal öğrenim süresini aşan engelli öğrenciler ile ikinci öğretimde okuyan engelli öğrencilerden engel oranında harç indirimi uygulanacaktır.

4-) Üniversitemiz Yeni  Ön Lisans-Lisans Eğitim-Öğretim Sınav  Yönetmeliği gereği öğrencilerimiz ders kaydında en fazla 45 AKTS alabilirler.

5-) Üniversitemiz Eski Ön Lisans-Lisans Eğitim-Öğretim Sınav   Yönetmeliği gereği öğrencilerimiz ders kaydında en fazla 40 Saat  alabilirler.

6-) Ders kaydı yaparken öğrenciler önce alttan kaldığı dersleri alacak daha sonra kredisi veya AKTS’i yeterse üst sınıftan ders alabileceklerdir.

7-) Dönem uzatanlar ve İkinci Öğretim Öğrencilerimiz Ziraat Bankasına harç ücretini yatırdıktan sonra Ders Kayıt işlemlerini yapacaklardır.

 8-) Öğrencilerin ders kaydını yaptıktan sonra danışman hocası tarafından ders kaydı onaylanması gerekmektedir.

9-) İkinci öğretim öğrencileri 2024-2025 Güz Dönemi için belirlenen asgari derslerden başarılı olan ve bu dersleri alan öğrencilerin başarı ortalamasına göre yapılan sıralamada ilk %10’ a giren ikinci öğretim öğrencileri, birinci öğretim öğrencilerinin ödeyecekleri öğrenci katkı payı kadar öğrenim ücreti öderler.

10-) Derslerinde başarılı olup, %10’ a giren ikinci öğretim öğrencilerinin yatırması gereken harç miktarları Ziraat Bankasına bildirilmiştir.

11-)  Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim-Öğretim Bahar Yarıyılı 10 Şubat 2025 tarihinde başlayacaktır.

12-)  Ders Ekle-Sil haftası 10-14 Şubat 2025 tarihleri arasında olacaktır.

Ders Kayıtları İle İlgili Özel Durumlar: Birinci sınıf dâhil tüm öğrenciler ders kayıt işlemlerini kendileri yapacaklardır. Ders kayıt tarihlerinde mazereti nedeniyle kayıt yapamayan ve kayıtlarını kesinleştiremeyen öğrenciler, mazeretlerinin Meslek Yüksekokulumuz yönetim kurulunca kabul edilmesi durumunda mazeretli ders kayıt haftasında ders kaydı yapabileceklerdir.

Açıklama: Ders seçimi ve kayıt yenileme işlemlerinde yapılan tüm adımlar, tarih, saat ve kullanıcı bilgileriyle kayıt altına alınmaktadır. Bu sebeple, ders kaydı ve kayıt yenileme işlemlerinin tüm sorumluluğu öğrenciye aittir.

13-) Mazeretli Ders kayıtları Başvuruların son günü 28 Şubat 2025

14-) Kayıt dondurma İzin İsteği Son Başvuru Tarihi: 28.02.2025

AÇIKLAMA: Ders kayıt iş ve işlemleri için her türlü sorularınız için danışman hocalarınızla irtibata geçiniz..

Öğrencilerimize önemle duyurulur.

 

MEHMET AYDIN BEŞTAŞ (0484) 211-1111 / 4081
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
31.1.2025