2024-2025
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KATKI PAYI (HARÇ) ÖDEMELERİ VE İNTERNET
ÜZERİNDEN DERS KAYIT İŞLEMLERİ
DERS KAYIT AŞAMALARI
1-) 2024-2025
Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı ders kayıt işlemlerini 03 Şubat 2025-07 Şubat 2025 tarihleri
arasında yapılacağından dolayı birinci öğretimde öğrenim süresini uzatan
öğrenciler ile ikinci öğretim öğrencileri harç ücretlerini Ziraat
Bankası’nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesine veya ATM'sine giderek
(havale-EFT vb.) hiçbir ek ücret ödenmeksizin öğrenci numarasını belirterek
harç ücretini yatırabileceklerdir. Öğrenciler harç ücretini yatırdıktan sonra
ders kayıtlarını yapabileceklerdir.
Derslerin Kontrolü ve
Kesinleştirilmesi: Ders seçimi tamamlandıktan sonra, "Kontrol Et"
butonu ile derslerinizi kontrol ediniz. Kontrol işlemi sonrasında
"Kesinleştir" butonu görünecektir. "Kesinleştir" butonuna
basarak derslerinizi kesinleştiriniz. Kesinleştirilmiş dersler, akademik
danışmanınızın onayına sunulacaktır.
2-) Harç
ücretlerinin ve ders kayıtlarının belirlenen süre içerisinde yapılması
gerekmektedir. Katkı payını süresi içinde ödemeyen ve ders kaydını
yapmayan öğrencilerin kayıtları yapılmaz ve yenilenmez. Öğrencilerin
mağdur olmamaları için kayıt süresi içinde harç ücretlerini yatırmaları ve ders
kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.
3-) Normal
öğrenim süresini aşan engelli öğrenciler ile ikinci öğretimde okuyan engelli
öğrencilerden engel oranında harç indirimi uygulanacaktır.
4-) Üniversitemiz Yeni Ön
Lisans-Lisans Eğitim-Öğretim Sınav Yönetmeliği gereği öğrencilerimiz ders
kaydında en fazla 45 AKTS alabilirler.
5-) Üniversitemiz Eski Ön
Lisans-Lisans Eğitim-Öğretim Sınav Yönetmeliği gereği
öğrencilerimiz ders kaydında en fazla 40 Saat alabilirler.
6-) Ders kaydı yaparken öğrenciler önce alttan
kaldığı dersleri alacak daha sonra kredisi veya AKTS’i yeterse üst sınıftan
ders alabileceklerdir.
7-) Dönem uzatanlar ve İkinci Öğretim Öğrencilerimiz
Ziraat Bankasına harç ücretini yatırdıktan sonra Ders Kayıt işlemlerini
yapacaklardır.
8-) Öğrencilerin
ders kaydını yaptıktan sonra danışman hocası tarafından ders kaydı onaylanması
gerekmektedir.
9-) İkinci
öğretim öğrencileri 2024-2025 Güz Dönemi için belirlenen asgari derslerden
başarılı olan ve bu dersleri alan öğrencilerin başarı ortalamasına göre yapılan
sıralamada ilk %10’ a giren ikinci öğretim öğrencileri, birinci öğretim
öğrencilerinin ödeyecekleri öğrenci katkı payı kadar öğrenim ücreti öderler.
10-) Derslerinde
başarılı olup, %10’ a giren ikinci öğretim öğrencilerinin yatırması gereken
harç miktarları Ziraat Bankasına bildirilmiştir.
11-) Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim-Öğretim Bahar
Yarıyılı 10 Şubat 2025 tarihinde başlayacaktır.
12-) Ders
Ekle-Sil haftası 10-14 Şubat 2025 tarihleri arasında
olacaktır.
Ders
Kayıtları İle İlgili Özel Durumlar: Birinci sınıf dâhil tüm
öğrenciler ders kayıt işlemlerini kendileri yapacaklardır. Ders kayıt
tarihlerinde mazereti nedeniyle kayıt yapamayan ve kayıtlarını
kesinleştiremeyen öğrenciler, mazeretlerinin Meslek Yüksekokulumuz yönetim
kurulunca kabul edilmesi durumunda mazeretli ders kayıt haftasında ders kaydı
yapabileceklerdir.
Açıklama: Ders
seçimi ve kayıt yenileme işlemlerinde yapılan tüm adımlar, tarih, saat ve
kullanıcı bilgileriyle kayıt altına alınmaktadır. Bu sebeple, ders kaydı ve
kayıt yenileme işlemlerinin tüm sorumluluğu öğrenciye aittir.
13-)
Mazeretli
Ders kayıtları Başvuruların son günü 28
Şubat 2025
14-) Kayıt dondurma İzin İsteği Son Başvuru Tarihi: 28.02.2025
AÇIKLAMA: Ders kayıt iş ve işlemleri için her türlü sorularınız için danışman hocalarınızla irtibata geçiniz..
Öğrencilerimize
önemle duyurulur.